مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 21:422022-04-05ورزشي

لیگ برتر فوتبال| شکست غیرمنتظره ذو ب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 20 و 30 دقیقه و در ورزشگاه فولادشهر به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.

نیمه اول با حملات ذوب آهن از طریق توپ های بلند و هوایی آغاز شد که هیچ کدام تبدیل به موقعیت خاص نشد تا ذوب آهن بیش از پیش به بازی روی زمین و از کنار زمین روی بیاورد.

حرکات زمینی ذوب آهن آن ها را بیش از پیش به دروازه نفت مسجدسلیمان نزدیک کرد اما سبزپوشان در نیمه اول با وجود موقعیت های متعدد نتوانستد دروازه محسن زاده را باز کنند.

گاندوها نیمه دوم را نیز با حمله آغاز کردند اما به وضوح از عطش آن ها برای کسب پیروزی نسبت به نیمه اول کم شد و این موضوع باعث شد مسجدسلیمان به دروازه ذوب آهن نزدیک شود که نتیجه آن ایجاد چندین موقعیت روی دروازه ذوب آهن شد.

با ادامه روند بازی حملات نفت مسجدسلیمان جنبه جدی تری به خود گرفت و در نهایت هاشم نژاد روی پاس پشت مدافعین در موقعیت تک به تک دروازه ذوب آهن را باز کرد.

بعد از این گل ذوب آهن با ارسال ها از هر منطقه زمین سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه محسن زاده داشت که هیچ کدام راه به جایی نبرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| شکست غیرمنتظره ذو ب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان

لیگ برتر فوتبال| شکست غیرمنتظره ذو ب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان